1

.

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ η μητέρα της Ασπασίας: «Μαμά, γιατί δεν ακούγομαι αφού εγώ μιλάω»

ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ η μητέρα της Ασπασίας: «Μαμά, γιατί δεν ακούγομαι αφού εγώ μιλάω»



Η 19χρονη πλέον κοπέλα βρίσκεται σε κέντρο αποκατάστασης στη



Λάρισα  και προσπαθεί να επανέλθει, έχοντας πάντα στο πλευρό της, την μητέρα της Σπυριδούλα Φατούρου.

Η μητέρα της έγραψε ένα συγκλονιστικό post για την κόρη της στο Facebook περιγράφοντας την σκληρή μάχη που δίνουν αλλά και την αγάπη του κόσμου για αυτές...



μνμκ.jpg
«Το ξέρω ψυχή μου. Τα τελευταία 2,5 χρόνια παλεύεις. Το ξέρω κοριτσάκι μου! Νομίζεις πως είσαι μόνη. Δίνεις μάχη με το μυαλό και με το σώμα σου! Κουράζεσαι πολύ, απελπίζεσαι, δεν μιλάς! 

Πόσες σκέψεις άραγε; Μαμά, γιατί δεν ακούγομαι, αφού εγώ μιλώ...  Μαμά γιατί δεν μπορώ να κουνηθώ, γιατί νιώθω έτσι; Βυθίζεσαι και  πέφτεις! Νιώθεις κάποιες φορές πως ίσως αν τα παρατούσες, να ήταν καλυτέρα...

Δεν θες τίποτα και κανέναν κάποιες στιγμές, έχεις άρνησης για όλα! Ο καιρός περνάει και εσύ μάχεσαι με το ίδιο το μυαλό σου. Και κλαις και αναστενάζεις.. Και εγώ το νιώθω, το βλέπω και τρελαίνομαι και σπαράζω, που δεν μπορώ να κάνω τίποτα, που δεν μπορώ να σε κάνω καλά!

Θέλω να σε πάρω στα χέρια μου και να σε σηκώσω όρθια, να σε στήσω στα πόδια σου για να συνεχίσεις... Και εκεί που νιώθουμε μόνες, ξαφνικά κάτι γίνεται... Ναι, κάτι γίνεται το νιώθεις κι εσύ! Μας τυλίγει κάτι ζεστό. Αυτό δεν μπορεί να είναι παρά μόνο η αγάπη. 

Ναι, κοριτσάκι μου είναι η αγάπη του κόσμου! Κοίτα, νιώσε.... Είδες μωρό μου; Δεν είμαστε μόνες... Όλος ο κόσμος είναι δίπλα μας!



Θυμάσαι μωρό μου; Θυμάσαι τι σου έλεγα πάντα; Πως η αγάπη μπορεί να κάνει θαύματα; Θυμάσαι, ζωή μου, που σου φώναζα  πάντα: « άκου, μην ξεχνάς Ασπασία σημαίνει αγάπη».

Μάλιστα, τις προηγούμενες μέρες ευχαρίστησε μέσω τηλεφώνου, σε ανοιχτή συνομιλία,



στο κλειστό γήπεδο του Άργους τους βετεράνους του Ολυμπιακού και παλαίμαχους τοπικών ομάδων για τον φιλικό αγώνα μπάσκετ που έπαιξαν με σκοπό τα έσοδα να διατεθούν στην Ασπασία.