1

.

Φωτεινή Αθερίδου: Δείτε την κρυμμένη 25χρονη κόρη του Θοδωρή Αθερίδη για πρώτη φορά

pistepseto.net.jpg



Δείτε την κρυμμένη 25χρονη

κόρη του Θοδωρή Αθερίδη, Φωτεινή Αθερίδου για πρώτη φορά.



Την Φωτεινή Αθερίδου στην πρώτη της τηλεοπτική



συνέντευξη φιλοξένησε το απόγευμα του Σαββάτου η Νάνσυ Ζαμπέτογλου στην εκπομπή JoinUs του ΣΚΑΙ. Η 25χρονη κόρη του Θοδωρή Αθερίδη μίλησε.



Για τον πατέρα της Θοδωρή Αθερίδη:



Στο σχολείο έλεγα ότι ο μπαμπάς μου είναι υδραυλικός. Αυτό το είχα πάρει από τη μαμά μου γιατί ήθελε να μην ψωνιστώ όταν ο μπαμπάς μου έγινε γνωστός.



Κάπως μου είχε περάσει ότι δεν είναι ωραίο να το λέμε. Μετά ένιωθα ότι δεν έπρεπε να το λέμε πουθενά. Έλεγα είναι συνωνυμία.

Για την ψυχοθεραπεία η Φωτεινή Αθερίδου αποκάλυψε:



Δεν έκανα ψυχοθεραπεία για κάποιον συγκεκριμένο λόγο. Πήγα για τα απλά μετεφηβικά θέματα και μέσα από αυτό ανακάλυψα διάφορα πράγματα για τον εαυτό μου. Πήγα στα 23. Δεν μπορούσα να παραδεχτώ ότι ζηλεύω. Και στα ερωτικά και στα πάντα. Δεν έλεγα ποτέ τη λέξη ζηλεύω.



Για τους γονείς της η Φωτεινή Αθερίδου δήλωσε:



Δεν ξέρω πώς είναι να αντιμετωπίζεις τους



γονείς μου χωρισμένους, με την έννοια του ότι δεν μιλάνε, γιατί δεν το έχω ζήσει. Αντιμετωπίζω τους γονείς μου σαν χωρισμένους που είναι, αγαπημένους που είναι.



Δείτε το βίντεο με τη συνέντευξη της Φωτεινής Αθερίδου:


Πηγή: zappit.gr